Bolivinės balandos ir lęšių salotos

Bolivinės balandos ir lęšių salotos

Bolivinės balandos ir lęšių salotos labai skanios, lengvai paruošiamos ir labai maistingos. Į mitybą reikia įtraukti daugiau augalinio maisto, nes jis ypač naudingas mums.

Pabandykite dažniau gyvulinės kilmės baltymus pakeisti augaliniais baltymais. Tarkime rudieji lęšiai yra puikus baltymų šaltinis, juose taip pat gausu skaidulų ir organizmui būtinų mikroelementų.

Bolivinė balanda taip pat labai naudinga, šios mažos kruopos būtinai turi būti Jūsų stalčiuje. Bolivinė balanda pasižymi antioksidacinėmis savybėmis, nes joje gausu flavonoidų, taip pat uždegimą slopinančių medžiagų. Bei sąrašas naudingų riebalų ir amino rūgščių. Bolivinė balanda taip pat puikus skaidulų šaltinis, pasižymi žemu glikemijos indeksu, bei yra be glitimo.

Reikės:

  • virtos bolivinės balandos
  • virtų rudųjų lęšių
  • svogūno
  • pievagrybių 
  • 3 spalvų paprikų
  • pomidoriukų
  • špinatų
  • citrinos sulčių
  • kepintų saulėgrąžų
  • lukštentų kanapių sėklų
  • Prieskonių Persiladas
  • Polifenolių aliejaus
Bolivinės balandos ir lęšių

Gaminame:

  • svogūną, pievagrybius, paprikas nuvalome, supjaustome ir kartu su pomidoriukais kepame orkaitėje apie 15 min. 180 laipsnių
  • į lėkštę sudedame špinatus, bolivinę balandą, lęšius ir keptas daržoves
  • pagardiname prieskoniais, citrinos sultimis, aliejumi
  • apibarstome saulėgrąžomis ir kanapių sėklomis
  • išmaišome

Skanaus 🙂

Daugiau sveikos mitybos receptų

 

ypač tyras alyvuogių aliejus
Naudotas aliejus
Prieskoniai persiladas
Naudoti prieskoniai
kvapni žvakė indelyje
Žvakė nuotraukoje

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Pirkinių krepšelis
Scroll to Top